fredag 17 december 2010

Uppkopplingshastigheten har gått ner

Inte nog med att jag får vara ensam en natt till, nu har uppkopplingshastigheten gått ner till 128 kb/s. Jag hoppas att det beror på mottagningsförhållandena här i denna del av Torremolinos och inte på att jag blir tvungen att sega igenom 1 gb med den här hastigheten. Inställningen är 3G primärt. Jag har provat enbart 3G men då kommer jag inte ut på nätet. Är det något skumt här, kanske?

Undrar hur länge det dröjer innan Knut svarar! (Fast i och för sig har jag ju svarat själv, men här är så långtråkigt så jag måste ju sysselsätta mig med något.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stå ut Jappe, hon kommer imorgon..., men visst blir det fort trist utan henne!?

Krister N

Anonym sa...

Det var ju trist att det blev problem med flyget. Så tråkigt att du dessutom har en seg uppkoppling.

Kanske kommer ni hit en vända till på Cabopino camping. Skulle vara kul att träffa din sambo!

Ha det så bra i alla fall önskar
Eva & Hasse

Anonym sa...

Sort tack Jappe.
För en ngt annorlunda men väldigt nära och medrykande reseskildring, känns som om vi vore i närheten.. med dig på ngt sätt.. Ditt frimodigt, oförtrutet letande efter ställplatser är verkligen en höjdare. Precis så gör vi, inte alltflör bekvämt upplagt utan lite sökande och kanske äventyr, nya platser. nya bekantskaper... Verkligen kul. Mycket bra berättande och bra spontana bilder. (här kommer ett flygplan..) Stort Tack, värmer i det kalla snöblasket i Malmö.. Önskar dig verkligen lycka till med allt.
Libom

Knut sa...

Jappe, om du er litt utenfor hovedveiene og tettbygde områder så er det endast GPRS som kommer gjennom - og det er T-R-E-G-T. På grensen til tortur!