fredag 17 december 2010

Säkerhetspådrag

Kriminil, jag kan trösta dig med att det är ganska kallt här idag, inte så kallt att det behövs ytterkläder men ändå! Här kom en helikopeter just förbi, inte helt utan oväsen den heller.
Säkerhetsvakter rullar runt på sina tvåhjulingar och letar efter terrorister. Jag behandlades nästan som en terrorist idag när jag skulle "förlänga" mitt simkort till datorn. Himla krångel!
 IKEA lockar verkligen massor med folk härnere! Parkplatsen är redan full med bilar. 

Bergen i bakgrunden är lika vackra som alltid! 
Någon som känner till en bra ställplats nära flygplatsen i Malaga? Inte för nära bara! 

6 kommentarer:

IceMan sa...

Segway heter de.
Jag tycker med att du kan vara solidarisk o lida med oss andra här i gamla Svedala...
Kul med alla dina foton, fortsätt gärna!

Jappe sa...

Jag äälskar vintern i Sverige! Det är så häärligt med snö, is och kyla!

Knut sa...

Endel har fått problemer med at Vodafone sitt tilbud på €39 ikke inneholder hva de skriver på pakken. Flere har etter 2 uker fått meldingen om at de har forbrukt tiden. Tar de kontakt med vodafone utsalget så rettes det opp.

Ice-Man sa...

Välkommen hem då, finns ju gott om såväl kyla som snö och is i hela vårt avlånga land!

Jag älskar värme och vet egentligen inte varför jag sitter här o ser dum ut - jo visst ja, något hindrar mig - jobb heter det visst....

Jappe sa...

Knut, jag tror inte att Vodaphone har lurat mig. Jag har gjort slut på 1 gb och det var enligt avtal. Det verkar som om de sista "kilobitarna" inte togs bort heller. Jag "förlängde" mitt simkort med två veckor och 1 gb för 29 euro.

Någon som känner till en bra ställplats nära flygplatsen i Malaga? Inte för nära bara!

Knut sa...

stedet for den 1 mnd avtalen uten ekstra kost - endast lavere hastighet som de hadde utenpå pakken og i salgstilbudet hadde de lagt inn en 2 uker maks 1 GB på mange av pakkene. Samme påfylling som du nå har gjort.
Den som er beskrevet på utsiden av pakken koster som påfylling €49.