söndag 5 december 2010

Hasse kom och hämtade lilla Husbilskalle

Uppdraget fullgjort! Nu ska jag slappa i Cabopino ett tag innan det blir dags för nya äventyr.
Den här arga katten fattade behag för bilens högra bakdäck. Inte kan väl Millans och Lurvens dofter vara kvar där fortfarande efter den här långa resan genom Europa?
Hasse i Eva o Hasse kom och hämtade lilla Husbilskalle och jag hoppas verkligen att dom ser till att utrusta honom med mer lämplig klädsel nu! Någon större saknad kan jag inte känna efter Kalle. 
Va, e han inte riktigt klok den där Jappe, hur kan säga så om vår lille Kalle. Jojo, det är ju lätt att uttrycka sig så om man inte har lärt känna honom. Jag som däremot har tvingats resa med honom genom hela Europa vet bättre. Lille Husbilskalle är en ulv i fårakläder. Jag säger inte mer men innan ni dömer mig så kanske ni själva borde lära känna honom lite närmare!

Tack Tommy för de vackra orden!

Inga kommentarer: