tisdag 21 december 2010

Bojkottlista

Hä hä häpp, jag är så glad! Det kom gubbar i vita rockar och bar in mig i deras nya fina vackra bil och for iväg med mig till INSTITUZIONE DE LOS PATIENTES MENTALES INSUFFICIENTES och här är allting så härligt! Man behöver inte göra nånting själv och det är så härligt allting, här så! Man behöver inte göra nånting själv och det är så härligt allting, här så! Man behöver inte göra nånting själv och det är så härligt allting, här så......

Livet leker! Nån som heter GB ringde från London och sa att hon kommer och hälsar på mig kl 13.10 sharp idag! Undrar vad hon vill; det måste vara viktigt eftersom hon flyger så långt för att träffa mig!

Hasta la Vista!

PS. Nya på min bojkottlista är the Phone House så länge jag lever och Vodafone tills vidare! 

Ang. bloggjoxet så är det nog bara ett practical joke eller som man säger på god svenska "praktiskt jox" av en bekant! DS

2 kommentarer:

Agneta W sa...

Snälla söta Jappe
för oss alla som undrar: HUR BLEV DET?
Kom GB fram?
Mår ni bra båda två?

En som tänkte hålla sig till PM för all framtid men föll till föga för ovissheten
Agneta W

Ludde Kuddsson sa...

Han kanske har problem med uppkopplingen, väntar också med spänning på fortsättningen! Under tiden ....