fredag 24 december 2010

Tjusig tjej "stötte på mig"

Tack Calle! Jag hittade lite Grönstedts i ett skåp här, faktiskt. Whisky är för råbusar om det inte är Single Malt, förstås!
Vi blev lite oroliga i kväll så vi for till Motril och ställde oss en liten bit från sjukhuset på en lugn gata, trodde vi. Vi höll på med nattbestyren när någon plötsligt bumpade på oss en gång bakifrån och strax därefter en gång till så jag for ut och vad fick jag se om inte en ung tjusig tjej som log hult och frågade om inte jag kunde köra fram lite så hon kunde komma in på parkeringsplatsen bakom mig. Hon pratade faktiskt engelska och jag svarade naturligtvis "of course"! Jag som var beredd på en "fight" kom av mig helt!

Man gör väl så här, antar jag. Inga skador vad jag kunde se, i varje fall inte på vår bil.

Gonatt!


1 kommentar:

Tant Lina sa...

Krya på er, svininfluensan kanske på gång???
På apotek, köp Ibuprofeno 600 mg, (är ungefär som Ipren) febernedsättande. kostar 2-3 euro. Köp febertermometer också, temp över 40 grader allvarligt. Dricka massor med vatten är ett måste för kroppen, sprit av olika slag torkar ut kroppen, trots alla goda råd.
Hälsningar från ett soligt Tjörn och 15 grader kallt, träden gnistrar vackert!!!!
Tant Lina