måndag 20 december 2010

Den rättfärdiges sömn

Citat:
Ursprungligen postat av Lossuecos Visa inlägg
Synd att behöva läsa, "Sevilla var en total katastrof". Enligt mig så befinner du dig i Spaniens mest spännande stad! Det gäller folkliv, kultur, arkitektur och historia.... som sagt, enligt min egen något subjektiva personliga värdering, men tror jag har många som håller med.

Ta en tur in till centrum imorgon och ge Sevlla en riktig chans!
Lossuecos! Du citerar som en journalist på Aftonbladet! Jag skrev: "Sevilla var en total katastrof för mig"! Kanske tar vi oss in i stan på tillbakavägen när GB är med för hon är mer kulturellt intresserad än jag! Jag är bara en enkel råbuse som inte förstår mig på de sköna konsterna särskilt väl!
Tradarna lyckades väcka mig till slut men i natt har jag sovit "den rättfärdiges sömn" känns det som och jag är spänd på vilka påfrestningar denna nya dag har i sitt sköte!

1 kommentar:

Tommy sa...

Hej du Jappe!

Inte dåligt på två veckor har du över 17.000 visningar, och det har blivit 150 inlägg i din tråd.
Det verkar som det är flera än jag som gillar att läsa om din upptäcksresa söderöver, och naturligtvis även titta på alla bilderna som du lägger upp.....DET ÄR HÄRLIGT FÖR OSS HÄRUPPE I SMÄLLKALLA, SNÖRIKA OCH MÖRKA SVERIGE, inte utan att man blir sugen.

Får också passa på att önska GOD JUL & GOTT NYTT ÅR