tisdag 21 december 2010

GB kom fram till slut

Hej! Att jag inte har hört av mig på ett tag beror på att det spanska Vodafonekortet visserligen gäller ända till mitten av juni 2011 men bara en begränsad tid per dag. Vodafones bodknodd tyckte jag skulle ha ett sådant trots att jag förklarade för honom vad jag skulle använda det till! Tack så mycket, The Phone House! Behöver någon här ett kontantkort för Portugal så är det bara att komma och hämta det, om ni hittar mig! 

GB kom fram till slut till Faro 4 dygn och 20 minuter försenad och nu sitter vi på en parkeringsplats i Estepona N 36 24'52,8'' W 05 09'36,3'' som verkar duga bra som ställplats. Här står redan en husbil. Polisen körde en runda här för en stund sedan så allt verkar lugnt. Polisen t.o.m. vinkade till oss!

Gonatt!

Inga kommentarer: