lördag 18 december 2010

Häärligt uppfriskande regn

Efter en god natts sömn så vaknade jag för en stund sedan och kunde konstatera att de husbilar som redan fanns här när jag kom hit igår var borta. Däremot så hade det tillkommit en drös på andra sidan om mig.
Solkusten har tydligen begåvats med ett häärligt uppfriskande regn under natten vilket kanske är välbehövligt. Vi har lyckan med oss idag här nere! Regnet fortsätter förmodligen hela dagen. Men i morgon kommer solen och värmen tillbaka!
Det är säkert flera som känner igen området när dom ser bilderna. "Strandvägen" i Torremolinos är intressant från ställplatssynpunkt! Det gäller bara att leta lite och kanske ta initiativet att själv att "starta en ställplats"! Står det en husbil någonstans bara, så kommer det flera så småningom. Tyvärr gäller det nog inte min bil med sin arroganta framtoning, kanske.

Man skulle kanske kunna säga att ställplatsletandet här är halva mödan. Den andra hälften är födan! 

Nu gäller det att hitta en tömningsplats! Man blir lätt lite bortskämd och bekväm av sig när man bor på Camping för länge som jag har gjort!

Någon som har ett tips på en tömningsplats för fast tank?

Inga kommentarer: