måndag 6 december 2010

Grov beläggning på campingen

När jag tittar på bilderna så ser jag att beläggningen på campingen ser ganska grov ut med vita stenar. I la Manga var det finkorning sand uppblandad med hundskit och även i Bolnuevo var underlaget tveksamt. Nu förstår jag varför det var så populärt med stora plastpresenningsgolv på de ställena.

Jag var tvungen att lämna en stor del av min entrématta i la Manga på grund av lukten.

Nu ska jag göra något djärvt: jag ska stänga av larmen, öppna dörren och ta en bild på underlaget utanför bilen! Det har regnat och åskat mycket i natt! 

Jag lyckades faktiskt med detta konststycke utan att väcka grannarna!
Det såg jättefint ut, inga sjöar och ingen sörja! Jag börjar förstå varför Eva o Hasse höjer den här campingen till skyarna!

Ursäkta att jag gjorde intrång i din tråd, Husbilskalle! Jag får kanske starta en egen tråd om den fortsatta resan. Det tycks finnas ett visst intresse, i varje fall hos Tommy59.

Inga kommentarer: