onsdag 8 december 2010

Google Maps i husbilsdatorn

Tack Juan! Jag har inte Google Earth i husbilsdatorn, bara Google Maps som i och för sig har en utmärkt funktion i Lat/Long-markören men den har fel sorts koordinater ej grader, min. sek. Du som kan spanska kanske vet vad tornet användes till! Det verkar vara något sorts försvarstorn snarare än kommunikationstorn. 

Nu kan du snart komma och hälsa på mig om du vill! Ursäkta min råa ton häromdan! Jag mår bättre nu. Sticker förmodligen till Fuengirola i morgon.

PS. Du har ju också använt Google Maps ser jag nu - med samma obegripliga koordinater. Undrar om man kan få Google Maps att prestera "dom vanliga koordinaterna"? Det hade ju varit smaskens!

1 kommentar:

Gunnar20 sa...

Kan upplysa om att stranden längs sanddynerna till höger om hamnen (Cabopino) är en nudiststrand (märks tydligt vid fint väder)!