lördag 8 januari 2011

Jappe in Italia

Få se om detta lyckas!

Välj din 
Genua till Palermo 
biljettyp:

 

Ekonomibiljett kan inte återbetalas.
Ekonomibiljett

€111,00

Plus biljett kan återbetalas förutsatt att avbokning görs minst 4 dag(ar) innan avresan. Avbokningsavgift tillämpas när avbokning sker per telefon.
Plus biljett

€121,00

Utresa: on 26 januari 2011

 Genua
-
Palermo
20h 
Utresa: 22:00

Ankommer: 18:00 (+1 dag)

Hytt / säte:

Reserved Seat (Pullman säte) (POL x1)

Andra information:

Passagerare:
1 Passagerare(1 vuxen)
Fordon:
Peugeot Boxer (Husbil)
Fordonets längd:
5,99m
Höjd:
2,99
Husvagn / släpvagn:
inte krävs

Vad gäller skrivandet så kan man väl ändra "Jappe i Spanien" till "Jappe i Italien"! Däremellan "Jappe i Frankrike".

2 kommentarer:

Ludde Kuddsson sa...

Du är helt underbar Jappe! Jag har sällan läst så målande beskrivningar som dina! Jag sällar mig också till kategorin "snåljåpar", men låter det såklart aldrig gå ut över någon annan!
För min del så handlar det om en prioritering av pengarna, lägger hellre dom på amortering och ränta på husbilen än onödiga utgifter!
Ha en fortsatt skön resa i "södern", och hoppas vi ses i sommar, du kommer väl på min stora utställning i Kungsbacka hoppas jag?!!

Knarrevik sa...

Det lär finnas färjeförbindelse från Barcelona till Genua och därifrån till Palermo.
På det viset kan både bilen och Beirut få lite andrum.