tisdag 18 januari 2011

Jag har skådat ljuset!

burk.jpg


Jag har skådat ljuset! Fjällen har fallit från mina ögon! Jag har levt i en illusion, förmodligen skapad av surströmmingshatarna. En kulinarisk sensation av rent himmelska dimensioner fick jag uppleva igår. Tack Göte för att du lärde mig konsten att äta denna fantastiska norrländska delikatess!
Återkommer med ett utförligare reportage från den stora festen igår senare idag när jag kommit upp till ytan igen. Någon mjölk såg jag inte igår, däremot en magnifik dillsnaps från Aalborg som passade utmärkt till denna fantastiska delikatess!

2 kommentarer:

Åke sa...

Snacka om omvändelse
Nästa steg blir att ta med Jappe ut i Rallyskogen ......

mvh - Åke

Wizard sa...

Efter att ha inmundigat all PCB och alla dioxiner har Jappe erbjudits huvudrollen i nästa Hulken-film.