fredag 21 januari 2011

Barprofiler

Fortfarande kvar på Camping Bahia har jag inte så många bilder att visa. Många här i klubben kanske känner igen vissa "barprofiler". Först ut är the Grand Old Lady!
Darren som tvättar bilar, fungerar som taxichaufför m.m. m.m. hittar man ofta i baren om kvällarna.
 Kurt fra Tromsö gillar också sällskapslivet i baren.
 Cibban och Conny syns också i vimlet på Bahia ibland.
 Raquel jobbar i baren och försöker lära Bonzo spanska bl.a.
Nog om detta! Sven-Åke och jag gjorde en liten utflykt häromdagen bl.a. till la Marinas fina ställplats och fick där syn på en del intressanta ting som den här husbilen.
En bit därifrån blev Sven-Åke väldigt intresserad av en en påhängsbil bakom en husbil. Bilen var en Fiat 500 (tror jag).

 Tillbaka på campingen igen träffade vi detta "charmanta ekipage". Ove med Ante.
 Middagen blev en sorts paella som blev jättegod i den nya elpannan!
Inte så mycket att komma med men snart ska jag ut i verkligheten igen! Nu ska jag maila ACSI för fjärde dagen i rad med en förfrågan om mitt ACSI-kort! Dom svarar inte ens!

2 kommentarer:

Tommy sa...

Det verkar inte gå någon nöd på dig i Spanien i alla fall Jappe...

Trevlig miljö
Trevligt sällskap
Goda drycker
God Mat

Betydligt varmare än här hemma...

//Tommy

Rune B sa...

Hej Jappe roligt att se att du lever och mår trots dina tidigare aversioner mot surströmming något som för mig alltid har varit ett av höjdpunkterna här i livet när årets första burk öppnas på surströmmings premiären.
Till saken, ser att du väntar på ditt ACSI kort, jag beställde mitt från CC i Sverige och hade det här på campingen i Peniscola 4-5 dagar senare.
Visserligen kostade det en extra slant men vi är ju gjorda av pengar vi pensionärer tycks jag mig ha läst i en annan tråd här på forumet .
Rulla Lugnt .