söndag 30 januari 2011

Campinglivet har satt sina spår

När jag tittar på gårdadskvällens inlägg så ser jag att det hårda campinglivet har satt sina spår! Jag måste härifrån innan jag blir totalalkoholiserad!

Bahias "djävulska" prissättning tvingar ju kvar kunderna i minst 30 dagar! Så snart pensionärsintyget och försäkringspapperet kommit så ska jag ut i den mjuka verkligheten igen!

Om jag får välja mellan att sitta på en camping och fånfilosofera på nätterna eller åka runt och försöka lära mig att förstå den spanska folksjälen så ska jag snart välja det senare!
Jag tror jag ska radera nattens inlägg och ersätta dom med ett par bilder i stället!

2 kommentarer:

Sandhammaren sa...

Hej Jappe! Även den spanska Mjöden sätter sin spår. Men som den viking du är klarar du de med.

Julian sa...

Hej, Jappe!
Vad har hänt med husbils Kalle? Har även han tagit sin tillflykt tilll baren? Har han hamnat mellan barstolarna? Det har varit tyst så länge nu!
Läste någonstans att Gunnar håller på att organisera en aktion för att rädda honom från fördärvet! Bara de nu inte kommer för sent!
På Orust skiner solen och det är plusgrader!
Julian