torsdag 3 februari 2011

Lång tid att ladda upp bilder

Några bilder till att visa.

Väskförsäljarna fanns givetvis här också! "Väska, damen?"

 Mattavlorna var faktiskt delvis på spanska!
Så småningom lämnade jag Guardamar och for "hem" och framåt kvällen var det dags för Sven-Åke att fotografera solnedgången från baren!

PS. Det tar väldigt lång tid att ladda upp bilder via Bahias WiFi-nät så ska jag fortsätta med mina skriverier här så blir jag nog tvungen att skaffa ett kontantkort igen. Vodafone har jag ju bojkottat flera gånger (!) men det lär finnas en annan firma i branschen som har mycket lägre priser. Någon skrev om det i den här tråden men jag minns inte några detaljer! Någon som vet? DS.


2 kommentarer:

Tommy sa...

Hej Jappe!

Vet inte om det är det här inlägget från Knut som du funderar över?

Nu kan man sova gott i natt...när man fått lite nya rapporter från Spanien.

Ludde Kuddsson sa...

Husbilsklubben kan väl sponsra dig med kontantkort Jappe, du har ju flest läsare i din tråd!