lördag 5 februari 2011

Bilder från "spanska hörnet"

Då ska vi se om det går snabbare om jag minskar upplösningen till 72 pixlar/tum! Jag har inget speciellt att lägga in men vi tar några bilder från "spanska hörnet" nära Kurts och Oves platser.
Kanin var huvudingrediens i paellan
som tog ganska lång tid att göra. Men vad gjorde det? Det var fest innan maten var färdig också! 
Ja, det gick ganska snabbt att ladda upp bilderna med mindre upplösning och någon kvalitetsskillnad blir det väl inte, antar jag.

4 kommentarer:

quest sa...

Du är så attans duktig så jag vill gå på kurs hos Dig!!!

Alve sa...

Man kan bli förkyld om man är för lätt klädd i februari. Det är väl inte staketöl ni sitter o klämmer i er?

Ha det så där lagom bra!
Man blir ju lite avis.

lowelowe sa...

hej Alve och alla ni andra

vi är jätteförkylda!! men vill i solstolarna visa att allt är Ok, angående ölen så är det öl med sin alcohol=ingen alkohol , trot om du vill!!! annars kanon, och Jappe håller full koll på oss.

Tom sa...

Yeah right!!!
Tror mer på con alcohol... sin alcohol utanför burken..


Blir så avis på er som sitter o gottar er i solen. Nä förresten, inte avis, mer frustrerad över att det inte är jag o min familj...

Fantastiskt roligt att du delar med dig av dina bilder och upplevelser Jappe, följer tråden med stort nöje!

Ha det gott!

MVH / Tom - www.nightrider.se