tisdag 22 februari 2011

Barprofiler

Campinglivet rullar på. I morgon hotar väderlekstjänsten med 22 graders värme vilket det säkert var idag också och fick mig att byta ut thermobyxorma mot mer sommaranpassade dito. Shorts dröjer nog ännu ett tag dock.

I brist på annat får jag väl visa lite barprofiler idag!

Först ut är campingens trevlige "chef" Martin som sköter allt från kaffeappareten till ekonomin, verkar det som!
 Detta engelska par ser man varje dag i baren och många som har varit här känner nog igen dom.
 Ställets stollar är bartendern Raqel och fotbollshuliganen Allan from England.
 Raqel kan emellertid se naturlig ut också ibland. Notera HBK:s märke till vänster om Raqel!
Efter morgonkaffet funderade vi lite på att fixa en snyggare avatar till Ove med sin trogne följeslagare Ante men inte heller idag lyckades vi få till det. Nytt försök i morgon blir det säkert!
Boulekungen Sven-Åke "Bonzo" förvandlade sig ikväll till Bingokung och försökte förgäves få med mig till kvällens bingo.
 Dagens solnedgångsbild blev medioker.
 Däremot hade Cibbans Conny hittat en fin palm som jag vill visa här:
I morgon kanske jag åker till Benidorm tillsammans med Kurt Hårfagre fra Norge för att se hur det ser ut där.

Inga kommentarer: