söndag 27 mars 2011

Viva el Sol!

Juan!

Ett stort tack till dig! Utan dina gedigna kunskaper om mycket som jag bara ytligt berörde så hade denna tråd inte varit lika uppskattad! Du hade en stor och viktig roll i "Jappe i Spanien", ingen tvekan om den saken!

Inte en vinter till i Sverige för min del! Om omständigheterna inte jäklas med mig så åker jag ner till värmen i oktober i år; det är ju bara ett halvår dit, faktiskt och då är jag nyfiken på din husbil med alla mystiska finesser!

Än en gång: det var jättekul och trevligt att du lade ner så mycket tid på min tråd, Juan! 

Viva el Sol!

2 kommentarer:

S-Å sa...

Jag har inte lyckats minska ner bilderna ännu. Har försökt ladda ner dom utan förminskning men det går inte. Försöker i morgon igen.
Hälsningar
S-Å

Krister N sa...

Såja, nu tycker jag vi slutar å smöra så förbaskat. Nu är han hemma å så jäkla märkvärdigt var det väl egentligen inte!?

Krister N. alias Jante!