lördag 5 mars 2011

Vara inte synas

Jag satt och googlade lite på ställplats i Girona och vad händer då! De tre första träffarna handlar om Jappe i Spanien! Jag kollade lite närmare och då upptäckte jag en blogg "Jappe i Spanien" - "Jappe en España" med hela resan från det att jag hämtade Husbilskalle i Malmö! T.o.m.reklam finns med i bloggen! Obehagligt! Jag skriver inte mer förrän jag får reda på hur detta gått till!

I morgon är det karneval i Santa Pola! Då är jag ledig!

Jappe (esse non videri)

3 kommentarer:

Ludde Kuddsson sa...

Det är samma blogg som tidigare. Då stängdes den ner efter att ha uppmärksammats här. Tydligen har den öppnats igen, men nu är den nerstängd återigen. Den som står för bloggen verkar vara en ljusskygg varelse...

Jappe sa...

Bloggen stängd! Då får jag väl kolla på karnevalen ändå! Blir det för mycket bilar och avgaser så flyr jag!

Calle sa...

Nopp Jappe.
Jag tror faktiskt inte att du föredragit snö och kyla framför det behagliga livet i Spanien.
Det här får vi diskutera vidare när du kommit hem....
Ha det bra, tills vi ses igen...
Calle