söndag 27 mars 2011

Tack för alla tack!

Helt överväldigande! Jag undrar om jag någonsin vågar skriva en resedagbok igen! Kraven blir väl våldsamma då. Kul hade jag i alla fall och tiden gick fort!

Brogu! Jag har en systemkamera med mycket fina objektiv men den var inte ens med på resan. Nästa gång tar jag nog med den i alla fall för ibland saknade jag den faktiskt. Dock tyckte jag att min lilla kompakta fickcanon skötte sig riktigt bra och många av bilderna i den här "serien" hade aldrig blivit tagna om jag hade varit hänvisad till en systemkamera!

Surkål var vanligt i Alsace och jag smakade på den också! Vad tror ni att jag tyckte den smakade? Jo, just det: fotogen! 

Ha de!

1 kommentar:

Inger sa...

Det är väl det enkla skrivandet som gör att vi alla vill läsa dina berättleser. det finns ingen anledning att krångla till det. Fortsätt som du gjort.